R Cansoy, ME Türkoğlu
Eğitim Yönetimi Teori-Araştırma-Uygulama, 125-184
4.bölüm
Aşağıdaki kitaptan gençlik liderliğinin boyutlarının özellikleri ile ilgili geniş bilgi alabilirsiniz.
Bu bölümde geniş kapsamlı bilgi mevcuttur. (GENÇLİK LİDERLİĞİ)(SS.261-281)
Turan, S., & Cansoy, R. (2016). Gençlik liderliği teori, araştırma ve uygulama. Pegem Akademi: Ankara
Turan, S., Cansoy, R., & Türkoğlu, M.E. (2017). GENÇLİK LİDERLİĞİ-Liderlik Becerileri Geliştirme ve Uygulama Rehberi. Nobel Yayınları: Ankara
Kılınç, A.Ç., & Cansoy, R. (2017). Türkiye'de okul yöneticilerin yetiştirilmesi ve atanması. In A. Üstün & A. Bayar (Eds.), , Son değişikliklerle Türk Eğitim Sistemi ve okul yönetimi (pp. 57-84). -Ankara: Pegem Akademi
Kitap bölümü ; TÜRKİYE’DE OKUL YÖNETİCİLERİNİNYETİŞTİRİLMESİ VE ATANMASI
Kılınç, A.Ç., & Cansoy, R. (2017). Türkiye'de okul yöneticilerin yetiştirilmesi ve atanması. In A. Üstün & A. Bayar (Eds.), , Son değişikliklerle Türk Eğitim Sistemi ve okul yönetimi (pp. 57-84). -Ankara: Pegem Akademi
Kitap bölümü ; TÜRKİYE’DE OKUL YÖNETİCİLERİNİNYETİŞTİRİLMESİ VE ATANMASI
Ahlak, Değerler ve İnsana İlişkin Bazı Görüşler
Öğrenme ve Öğretime İlişkin Araştırma Temelli Uygulama İlkeleri | ||